Fattiga riddare i storstadsdjungeln.

Jag jobbar som en tok och pekar och gapar at folk samtidigt som jag maste halla smilet uppe. Idag, lordag var det fullpackat med folk pa jobbet som det e varje lordag som jag fattat det som. Alla i detta landet ar galna i fotboll (jag e helt ointresserad och vet noll-komma-noll) sa jag hade 7 bokningar pa sallskap pa 2, 4, 12, 15 och 18 pers idag i loppet inom 3 timmar som minsann skulle ha kak och BRA sittplatser for att se matcherna... jojo.. Snacka om att jag fick jobba med hjarnan for att fa ihop allt och tank dig dessutom en fet bakfylla och typ ingen somn pa det! Good work.
Nu ska jag hem och ta ett langt bad. Ingen gorme mat har inte, lon forst pa fredag. Jag svalter.

Over and out. Marielle.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol

2008-11-24 @ 21:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0