Ge mig ett jobb!

Marre har idag igen. Maggie jobbar pa sitt Nyazelandska cafe pa Carnaby street och jag blir mer och mer stressad over att inte ha nat jobb an! Var pa en intervju igar pa Mango, vette fasen hur det gick egentligen. Alla pratar spanska och jag vill ju inte ens jobba pa Mango! Jag ager inte ett plagg som ar darifran och tror inte jag vill ha nat heller. Ja, idag ar jag negativ. De flesta jobb i butiker e bara deltid och jag behover ju ett heltidsjobb. Ska ta och ringa till en recruit agency idag och forsoka stryra upp nat sekreterar jobb eller nat annat kontors jobb. De ar valbetalda och sant har jag ju faktiskt pysslat med forut. JAG MASTE HA ETT JOBB NU!!!!!!!!!! Halla jag e snygg! Anstall mig nan javla stans! Tack. Hur kommer det sig att alla indier far jobb i alla kladbutiker? Jag lovar, det e nastan inga britter som jobbar i butikerna utan bara massa utlanningar oftast  fran typ turkiet, indien, asien eller polen.

En positiv grej ar iaf att vi antligen kommit i ordning i var nya lagenhet och trivs som fiskar i vattnet! Sa himla skont att ha ett eget rum och en stor harlig sang att komma hem till varje dag. Jag har en manad pa mej att skaffa ett jobb tills nasta hyra ska betalas. Djupa andetag, lite egopepp och fan, en flaska vin skulle jag behova! aaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh....
Nu ska jag ata lunch med mig sjalv i denna stora stad. Idag ar jag ensamast i varlden. Totalt javla otaggad. Och som pricken over it sa regnar det ute. Crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0