"Just bring your bubbly yourself"

I morse nar jag vaknade lyste solen in i mitt rum och nar jag kollade ut genom fonstret kunde jag se de skira molnen sakta flyga forbi pa den blaa himlen. Ledig. Underbart. Sjalv hemma eftersom Magda jobbade. Var lagenhet ar en frizon med inte den minsta gnutta insyn fran omvarlden sa efter att spenderat en evighet i ett hett bad med frukost pa kanten kunde jag lungt och sansat spatsera naken tillbaka till mitt rum. Frihet! Jo, for mig ar det riktig frihet att kunna ga naken i sitt eget hus eftersom jag de senaste 6 manaderna levt i samma lagenhet som 7 andra och bokstavligt talat varit inslagen dygnet runt i nan form av pakladnad.

Planen for dagen var fran borjan att ta en tur till Ikea for att inskaffa lite "bra ha" grejer till hushallet. Haller seriost pa att spy pa den har beiga fargen so klar bade vaggar, golv och gardiner har inne. For att inte tala om de hemska garderoberna i furu. Jag langtar tills forsta lonen kommer, ah gud vad jag ska inreda da! Och nagot jag ska investera i ar ju en tv. Och en laptop. Innom en framtid iaf.
Anyway, ingen av mina vanner hade dock lust att joina till Ikea (svenskarnas mecka som det kallas) for att agera barare sa det slutade med att jag inte kom ivag alls. Typiskt. Jag har istallet tillbringat hela dagen hos min riddare, i karlekens tecken.

To be continued.... ;)
Marielle


Kommentarer
Postat av: erika aka arn

hälsa din riddare från arn :)

2008-11-19 @ 18:27:41
URL: http://deardaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0