Nar du minst anar..

Marielle har! Tiden bara springer ivag. Nu har vi varit har i 10 och var varld snurrar runt vill jag lova! Det ar tidiga mornar och sena kvallar. Spenderar ett par timmar om dagen nere i tuben eftersom det tar hundra ar att ta sig nagonstans i denna byn. Snoret ar forovrigt svart varje kvall nar man snyter sig pga allt damm i underjorden. Laskigt. Anyway! Vi var ute och spatserade pa Oxford street haromdagen och en snubbe haffar mig och ba "Tja, letar du efter ett jobb?" och jag ba "eh ja" och han fortsatter med att dom letar efter snygga manniskor som kan jobba i en nyoppnad kladbutik pa Regent street, sa om jag vill ar jag valkommen att give it a try pa deras catwalk... en annan form av ansokan och uttagning till just detta butiksjobb. Galet, tanker jag men blir givetvis smickrad over att han faktiskt tycker att jag e snygg. Modell, nej.

Har spenderat nagra kvallar ute i Clapham med vara vanner vi bor hos. Ett stalle som heter People's Republic dar vi skakat vara lurviga till diverse slingor med varsinn pint i handen. I onsdags var det Guy Fawkes dagen da alla engelsmann samlas i parken har i Clapham for att fira att nan snubbe pa typ 1600 talet inte lyckades spranga deras parlamentshus. Detta firas da med hejdundrans massa fyrverkerier och alkohol.

I Lordags nar vi just avnjutit en lunch pa ett litet hak i Soho blir vi upp raggade av en snubbe precis utanfor restaurangen som undrar om vi vill va med i en musikvideo, och vi ba "eh ja" haha sa vi knatar ivag nagra kvarter och in i en skum port som leder in till en nattklubb som forovrigt heter "Trash place".. forsta tanken e, shit va fan haller vi pa med stallet ser ut som en porrfilms studio! Det visar sig att det faktiskt ar ett seriost team som haller pa att jobba dar inne, musik folk alltsa inte porr. Sa vi joinar gruppen och dansar arslena av oss i nagra timmar och knatar sedan hemat, svettiga men glada.

Kommentarer
Postat av: märy maruschka

blev det ngn musikvideo då?? spännade =)

2008-11-12 @ 12:48:28
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: Erika

bilder marielle! :)

2008-11-12 @ 15:24:12
URL: http://deardaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0