Full? = Anstalld!

Nu tycker jag nastan att klagomalen om att bilder ska laggas upp ska laggas ner. ;P Jag springer inte runt med mitt minneskort i fickan var dag, haha.

Okej okej, vad ar det som pagar da? Jo! Marielle har fatt ett jobb den lilla slinkan! Jag maste minsann beratta om det for det var en ganska udda situation. Hon hade precis varit pa intervjuv pa Abercrombie & Fitch - en ameriskansk kladesbutik. Jag satt nere vid Picadilly circus pa en bar/restaurang, tog en ol och vantade pa henne. Sen dok hon upp med tva personer fran intervjuvn. Den ena hette Ryan och kom fran Australien, den andra Daniella och kom fran Ecuador. Vi alla satte oss ner och tog nagra ol. Efter ett tag kom Ryans kompis Evan forbi och gjorde oss sallskap. Som de flesta vet som kanner Marielle sa ar hon valdigt lattpaverkad, hon kan utan tvekan bli packad efter tre ol. Alltsa, nagra ol senare; Marielles ogon glanser sadar harligt och hon mar sadar harligt som man gor efter nagra ol, DA far hon for sig att soka jobb dar. Inga problem, hon var anstalld dagen efter - det ar kanske sa man ska ga tillvaga?

Sjalv sa gar jobbet bra, tycker om mina kollegor och det ar ett valdigt soft cafe. Har pa mig deras forklade och t-shirt, annars har jag pa mig mina egna jeans, converse och egen kofa om det ar kallt. Jag jobbar for ovrigt inte med en enda britt, alla ar fran nya zeeland eller australien (plus en svensk tjej).

Lagenheten kanns bra, vi skulle visserligen vilja skaffa lite mer grejer for att gora det mer hemtrevligt men det funkar som det ar an sa lange. Pa sondag kommer min syssling Madeleine och hennes pojke Viktor och flyttar in med oss - det ska bli myspys. (:

I lordags var jag ute med en nyfunnen van. Det var riktigt kul, han visade mig flera asballa klubbar som typ inga turister kanner till. Sen pa onsdag ska jag pa en utstallning om Charles Darwin ska bli skitkul!

I detta ogonblick har jag inte sa fruktansvart mycket att rapportera - men det kommer meeela som lillebror brukade saga.

Mors o hej. Magdalena


Kommentarer
Postat av: Sara R

Hey.. när får man komma och morsa på då? :P Det är fan tråkigt här :( Saknar ju dig! Pöss pöss

2008-11-19 @ 22:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0